Durant la matinada del 2 al 3 de juny s’ha produït la caiguda espontània d’un forjat de coberta en l’obra de la nova piscina municipal. Afortunadament, no s’han registrat danys personals.
La constructora i la direcció facultativa estan investigant les causes de l’incident.
Recordem que es tracta d’una obra en execució que encara no ha sigut rebuda per l’Ajuntament, per la qual cosa la responsabilitat tècnica i de seguretat correspon als agents intervinents en l’obra, conforme a la normativa vigent.
Aclarir igualment que, en aquest cas l’Ajuntament és part afectada i està a l’espera d’aclarir les responsabilitats i futures indemnitzacions.
L’Ajuntament secundarà totes les actuacions necessàries per a aclarir l’ocorregut.
Es prega als veïns que actuen amb responsabilitat i no creuen les zones delimitades de l’obra per a garantir la seua seguretat.
