Contractació
Contractes
L’Ajuntament publica informació relativa als contractes en el Perfil del Contractant (disponible en la Plataforma de Contractació del Sector Públic) i en el Portal de Transparència.
La informació a publicar farà menció a:
– L’objecte del contracte. L’objecte dels contractes del sector públic haurà de ser determinat i defineix les necessitats i funcionalitats a satisfer.
– La duració d’aquest. S’indicarà, d’una banda, la data de formalització, si escau; i, d’altra banda, la data d’inici de l’execució, així com la finalització d’aquest.
– El procediment utilitzar per a la seua celebració. En aquest punt es fa al·lusió al procediment que l’administració pública haurà de seguir per a adjudicar els contractes que formalitza.
– La denominació de les empreses licitadores. El nombre de licitadors participants en el procediment, així com la seua identificació i la identitat de l’adjudicatari.
– La solvència econòmica i financera de l’adjudicatari, així com la seua solvència tècnica o professional. A més, si escau, la classificació, respectant en tot cas el deure de confidencialitat previst en la legislació de contractes del sector públic i els principis de protecció de dades.
– El grau de compliment de les obligacions socials, mediambientals i laborals per part de l’adjudicatari.
– Les modificacions de contracte, decisions de desistiment i renúncia dels contractes.
– Els instruments a través dels que, si és el cas, s’hagen publicitat.
– Si escau, informació relativa a la subcontractació per part de l’adjudicatari.
– Les penalitats imposades per incompliment dels contractistes.
– Si escau, els acords i criteris interpretatius dels òrgans consultius en matèria de contractació, amb relació en el contracte objecte de publicitat.
– La informació sobre preguntes freqüents i aclariments relatius al contingut dels contractes.
– Els criteris d’adjudicació previstos en els plecs de clàusules administratives particulars o document descriptiu, tant els criteris quantificables per mitjà de la mera aplicació de fórmules com els criteris de quantificació dels quals depenga d’un judici de valor.
– L’Informe de valoració de les ofertes, així com les actes de la taula de contractació relatives al procediment d’adjudicació.
– Si escau, les decisions de desistiment i les decisions de no adjudicació o formalització dels contractes, per part de l’òrgan de contractació.
A continuació s’indica l’enllaç d’accés als contractes publicats en el Portal de Transparència de l’Ajuntament: CONTRACTES
Si ho desitges, també pots consultar els contractes publicats en el Perfil del Contractant de l’Ajuntament d’Albuixech a través del següent enllaç: