Oferta d’ocupació pública
Contenen les previsions d’incorporació de nous recursos humans que té una Administració pública, en funció de les seues necessitats i prioritats, així com de la seua disponibilitat pressupostària. L’Oferta d’Ocupació Pública:
– Especifica quantes vacants es cobriran i a quins llocs de treball corresponen.
– Indica les condicions necessàries per a poder optar a eixes places, així com la titulació exigida.
– Aclareix si les places són de torn lliure (per a qualsevol persona) o de promoció interna (només per a personal que ja treballa en l’administració).
Una vegada publicada, l’administració té un termini determinat per a publicar la convocatòria de cadascun dels processos selectius. És en la convocatòria on es detallen les bases, el temari, el tipus d’examen, etc. L’Oferta d’Ocupació Pública no és la convocatòria, sinó la base per a crear-la.
En l’enllaç següent podràs trobar l’oferta d’ocupació pública vigent de l’Ajuntament: