Per mitjà de la presentació d’una petició, sol·licitud, instància o denúncia en el Registre General de l’Ajuntament. Per a això vosté disposa d’impresos ja confeccionats.

Haurà de presentar una reclamació en què, a més d’incloure les seues dades personals, DNI, domicili, etc., a fi de determinar si és procedent la seua admissió o no. En el document haurà de constar una descripció dels suposats danys, així com la vinculació de causalitat entre la lesió i l’Ajuntament, i les al·legacions necessàries.

Podrà rebre tota la informació necessària consultant els servicis que el Departament d’Urbanisme posa a disposició del ciutadà.

Serà necessari presentar un document en el Registre de documents de l’Ajuntament en què es presenten les dades de la persona que realitza la denúncia i el fet denunciat convenientment explicat.

Sí, necessita una llicència urbanística que ha d’aprovar l’Ajuntament per a poder realitzar una obra menor (cubrimiento de terrasses, tanca de finques, obres de reparació o reforma, etc.. Haurà de requerir una llicència d’obra menor presentant una sol·licitud formalitzada pel promotor i el contractista en què haurà de constar la descripció de la dita obra, així com el lloc i el pressupost.

Haurà d’acudir a l’Ajuntament d’Albuixech per a sol·licitar les llicències d’obertura i activitat necessàries per a tots els establiments comercials i industrials que vullguen obrir.

Per a això serà necessària la presentació en l’Ajuntament d’una sol·licitud consentida per part del nou titular i l’antic; també s’haurà d’acreditar el document original de la llicència d’activitat, així com el del pagament de les taxes corresponents.

Haurà d’acudir a l’Ajuntament i sol·licitar el full padronal per a poder entregar-la junt amb la fotocòpia del carnet d’identitat i un document que prove l’ocupació de la vivenda en el poble (rebuts, contractes lloguer).

Haurà de realitzar la seua inscripció tant en el registre, com en el Padró Municipal d’Habitants d’Albuixech.

Haurà d’acudir a l’Ajuntament i omplir la sol·licitud de Títol de Família Nombrosa. Haurà d’acompanyar la instància amb les fotocòpies del DNI dels pares, així com el certificat de matrimoni i el llibre de família original, junt amb dos fotografies de la família.

Hauran d’acudir al Registre Civil, tant en el cas de matrimonis religiosos com civils, per a iniciar l’expedient. En el cas de les bodes civils que es vullguen celebrar en l’Ajuntament, els sol·licitants hauran de comparéixer amb les seues partides de naixement, una fotocòpia del DNI i el certificat oficial de l’empadronament dels últims dos anys. Els sol·licitants hauran d’acudir acompanyats de dos testimonis amb les seues respectives fotocòpies de DNI.

Ús de cookies

Este lloc web utilitza cookies perquè vosté tinga la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les mencionades cookies i l'acceptació de la nostra politica de cookies, punxe l'enllaç per a major informació.més informació

ACEPTAR
Aviso de cookies